CodeTwo Sync for iCloud

Automatyczna synchronizacja Outlooka z iCloud

CodeTwo Sync for iCloud

To narzędzie zostało wycofane z użytku. Nie jest już rozwijane, utrzymywane, testowane ani wspierane, co oznacza, że nie możemy zagwarantować, że będzie działać poprawnie w Twoim środowisku.

Najczęściej zadawane pytania - CodeTwo Sync for iCloud

Spójrz na listę Najcześciej Zadawanych Pytań dla CodeTwo Sync for iCloud.

  1. Dlaczego potrzebuje tego programu dla mojego Outlooka?

    Pozwoli on synchronizować foldery Outlooka z folderami iCloud i rozpowszechnić je na twoim iPad'zie, iPhone'ie oraz innych urządzeniach Apple®.

  2. Czy muszę przygotować mój komputer do instalacji CodeTwo Sync for iCloud?

    Tak, przed instalacją CodeTwo Sync for iCloud musisz zainstalować i skonfigurować iCloud Control Panel for Windows.

  3. Jak ustawić iCloud Control Panel for Windows?

    Po prostu postępuj zgodnie z krokami opisanymi na stronie Apple®.

  4. Czy CodeTwo Sync for iCloud synchronizuje dane z różnych profili Outlooka?

    W związku z tym, że iCloud Control Panel for Windows integruje się tylko z domyślnym profilem Outlooka, w obecnej wersji program jest zdolny do synchronizowania danych wyłącznie z tym profilem.

  5. Program nie synchronizuje emaili. Dlaczego?

    W obecnej wersji programu, foldery email nie mogą być synchronizowane pomiędzy Outlookiem a folderami iCloud. Nie musisz jednak synchronizować swoich emaili pomiędzy Outlookiem i iPhone'm czy iPad'em używając iCloud, ponieważ dzieje się to automatycznie poprzez protokoły email IMAP lub Exchange.

  6. Czy program synchronizuje dane w folderach pocztowych Exchange?

    Tak, możliwe jest synchronizowanie danych w folderach pocztowych na Exchange. Program nie wspiera jednak folderów publicznych Exchange. Jeśli chcesz synchronizować Outlooka z publicznymi folderami Exchange, wypróbuj CodeTwo Exchange Sync.

  7. Program nie działa po aktualizacji systemu. Jak to naprawić?

    Zdarza się, że po zainstalowaniu aktualizacji systemowych program przestaje synchronizować dane. Aby rozwiązać ten problem, przeważnie wystarczy tylko wylogować się z iCloud i zalogować ponownie. Jeśli problem dalej występuje, należy dokonać reinstalacji programu i iCloud.