CodeTwo Sync for iCloud
Automatyczna synchronizacja Outlooka z iCloud
To narzędzie zostało wycofane z użytku. Nie jest już rozwijane, utrzymywane, testowane ani wspierane, co oznacza, że nie możemy zagwarantować, że będzie działać poprawnie w Twoim środowisku.
Najczęściej zadawane pytania - CodeTwo Sync for iCloud
Spójrz na listę Najcześciej Zadawanych Pytań dla CodeTwo Sync for iCloud.
- Dlaczego potrzebuje tego programu dla mojego Outlooka?
Pozwoli on synchronizować foldery Outlooka z folderami iCloud i rozpowszechnić je na twoim iPad'zie, iPhone'ie oraz innych urządzeniach Apple®.
- Czy muszę przygotować mój komputer do instalacji CodeTwo Sync for iCloud?
Tak, przed instalacją CodeTwo Sync for iCloud musisz zainstalować i skonfigurować iCloud Control Panel for Windows.
- Jak ustawić iCloud Control Panel for Windows?
Po prostu postępuj zgodnie z krokami opisanymi na stronie Apple®.
- Czy CodeTwo Sync for iCloud synchronizuje dane z różnych profili Outlooka?
W związku z tym, że iCloud Control Panel for Windows integruje się tylko z domyślnym profilem Outlooka, w obecnej wersji program jest zdolny do synchronizowania danych wyłącznie z tym profilem.
- Program nie synchronizuje emaili. Dlaczego?
W obecnej wersji programu, foldery email nie mogą być synchronizowane pomiędzy Outlookiem a folderami iCloud. Nie musisz jednak synchronizować swoich emaili pomiędzy Outlookiem i iPhone'm czy iPad'em używając iCloud, ponieważ dzieje się to automatycznie poprzez protokoły email IMAP lub Exchange.
- Czy program synchronizuje dane w folderach pocztowych Exchange?
Tak, możliwe jest synchronizowanie danych w folderach pocztowych na Exchange. Program nie wspiera jednak folderów publicznych Exchange. Jeśli chcesz synchronizować Outlooka z publicznymi folderami Exchange, wypróbuj CodeTwo Exchange Sync.
- Program nie działa po aktualizacji systemu. Jak to naprawić?
Zdarza się, że po zainstalowaniu aktualizacji systemowych program przestaje synchronizować dane. Aby rozwiązać ten problem, przeważnie wystarczy tylko wylogować się z iCloud i zalogować ponownie. Jeśli problem dalej występuje, należy dokonać reinstalacji programu i iCloud.