CodeTwo Exchange Rules

Automatyczne podpisy i noty prawne w wiadomościach email wysyłanych przez Exchange 2019 oraz 2016

Pobierz

30-dniowa wersja testowa;
nie wymaga karty kredytowej

Zastosowanie atrybutów Active Directory w stopkach i notach prawnych w środowisku Exchange

CodeTwo Exchange Rules pozwala na stworzenie szablonu (szablonów) podpisu email, który nie zawiera konkretnych danych użytkowników, ale wskazuje atrybuty Active Directory, które mają zostać użyte w stopce. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musisz tworzyć stopki odrębnie dla każdego użytkownika, a jedynie raz utworzyć szablon z dynamicznymi polami (tzw. placeholderami), które zostaną automatycznie zastąpione spersonalizowanymi danymi pobranymi z Active Directory po wysłaniu wiadomości przez użytkownika. To Ty decydujesz, co ma się znaleźć w danej stopce: imię i nazwisko pracownika, piastowane stanowisko, nazwa firmy, adres email, czy też numer telefonu.

signaturess12

Innymi słowy, CodeTwo Exchange Rules przechwytuje wiadomości przechodzące przez serwer Exchange, a następnie (po weryfikacji warunków ustawionych w regułach) dodaje stopkę do tej wiadomości. W związku z tym, iż w szablonie stopki zostały użyte pola dynamiczne, program automatycznie wypełnia Twój podpis email danymi zaczerpniętymi z Active Directory dzięki czemu odbiorca wiadomości widzi w pełni spersonalizowaną stopkę. W zależności od użytkownika wysyłającego wiadomość zostaną pobrane odpowiednie dane personalne. 

Jeżeli szukasz jeszcze bardziej zaawansowanych rozwiązań, możesz użyć warunkowych pól dynamicznych (conditional placeholders). Dla każdego takiego pola można zdefiniować kilka alternatywnych wartości (w formie zwykłego tekstu, obrazu, fragmentu kodu HTML i nie tylko), przypisując im odpowiednie warunki. Przykładowo, jeżeli w AD nie zdefiniowano dla użytkownika numeru telefonu, to po ustawieniu odpowiedniego warunku i wartości w jego podpisie email zamiast pustego miejsca pojawi się ogólnofirmowy/alternatywny numer telefonu. Warunkowe pole dynamiczne może też przydać się, gdy zechcesz w podpisach wybranych użytkowników zawrzeć dodatkowe informacje (np. godziny ich pracy).

Przeczytaj więcej na temat spersonalizowanych stopek: