CodeTwo Exchange Rules
Automatyczne podpisy i noty prawne w wiadomościach email wysyłanych przez Exchange 2019 oraz 2016
30-dniowa wersja testowa;
nie wymaga karty kredytowej
Klient
The Society for Family Health, Nigeria.
Firma
The Society for Family Health jest jedną z największych nigeryjskich organizacji pozarządowych. Jej misją jest wspieranie Nigeryjczyków, szczególnie biednych i narażonych na choroby, aby mogli prowadzić zdrowsze życie.
Charakterystyka problemu
SFH, zatrudniające 500 osób, chciało emitować swój proaktywny przekaz za pośrednictwem banerów w poczcie elektronicznej i automatycznie wstawiać stopki do wychodzących wiadomości email (około 400+ wiadomości dziennie). W związku ze skomplikowaną obsługą reguł Hub Transport serwera Exchange, SFH napotkało następujące problemy:
- brak możliwości szybkiego reklamowania swoich produktów w banerach email, które mogłyby być często modyfikowane i przekazywane w całej korespondencji wychodzącej,
- brak możliwości dodawania spersonalizowanych podpisów email, pobierających informacje z Active Directory,
- brak możliwości wyświetlania banerów oraz podpisów dla całej poczty wychodzącej.
- brak możliwości szybkiego reklamowania swoich produktów w banerach email, które mogłyby być często modyfikowane i przekazywane w całej korespondencji wychodzącej,
- brak możliwości dodawania spersonalizowanych podpisów email, pobierających informacje z Active Directory,
- brak możliwości wyświetlania banerów oraz podpisów dla całej poczty wychodzącej.
Firma
The Society for Family Health jest jedną z największych nigeryjskich organizacji pozarządowych. Jej misją jest wspieranie Nigeryjczyków, szczególnie biednych i narażonych na choroby, aby mogli prowadzić zdrowsze życie.
Charakterystyka problemu
SFH, zatrudniające 500 osób, chciało emitować swój proaktywny przekaz za pośrednictwem banerów w poczcie elektronicznej i automatycznie wstawiać stopki do wychodzących wiadomości email (około 400+ wiadomości dziennie). W związku ze skomplikowaną obsługą reguł Hub Transport serwera Exchange, SFH napotkało następujące problemy:
- brak możliwości szybkiego reklamowania swoich produktów w banerach email, które mogłyby być często modyfikowane i przekazywane w całej korespondencji wychodzącej,
- brak możliwości dodawania spersonalizowanych podpisów email, pobierających informacje z Active Directory,
- brak możliwości wyświetlania banerów oraz podpisów dla całej wychodzącej poczty email.
Rozwiązanie
Jude Fegbada z The Society for Family Health szukał narzędzia, które nie tylko pozwoliłoby szybko rozwiązać wszystkie wspomniane kwestie, ale również byłoby łatwe w użyciu, dzięki czemu nawet niedoświadczeni administratorzy mogliby je bez problemu obsługiwać. Po krótkim poszukiwaniu w Google Jude znalazł CodeTwo Exchange Rules i zainstalował program w środowisku serwerowym SFH. "Moje pierwsze wrażenie oparte było wyłącznie na możliwościach programu opisanych na stronie CodeTwo. Aplikacja jest bardzo elastyczna, wszechstronna, łatwa w użyciu, i nie trzeba być bardzo "techniczną" osobą, żeby ją obsługiwać", powiedział Fegbada. "Z oprogramowaniem CodeTwo mogę dołączać banery do emaili w oparciu o jakikolwiek program kampanii marketingowych, które przeprowadzamy w danym czasie. Mogę również tworzyć podpisy do emaili przesyłanych wewnątrz organizacji, jak i ustanawiać reguły w oparciu o dział, jednostką organizacyjną, poszczególne osoby, grupy, etc. CodeTwo Exchange Rules to program, który dzięki jego prostocie i funkcjonalności mogę zarekomendować każdemu. Doceniając elastyczność i wszechstronność tego oprogramowania, czuję się bardzo komfortowo używając go na co dzień."
Podsumowanie
Firma: | Society for Family Health, Nigeria |
---|---|
Liczba pracowników: | 500 |
Liczba wiadomości e-mail wysyłanych dziennie: | 400+ |
Serwer: | Exchange 2010 |
Liczba serwerów: | 1 |
Problemy: | umożliwienie szybkiego tworzenia podpisów z polami AD oraz banerów email i automatycznych stopek dla korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej; potrzeba prowadzenia kampanii marketingowych |
Rozwiązanie/produkt: | CodeTwo Exchange Rules 2010 |
Zakres wdrożenia: | cała organizacja (500 skrzynek email) |
Czas wdrożenia: | 20 minut |