Zatrudniamy pracowników na stanowisko Wsparcie Techniczne Klienta

Ostatnio w CodeTwo dosyć często mamy akcje rekrutacyjne i zatrudniamy nowych pracowników. Obecnie mamy do zaoferowania stanowiska pracy w naszym dziale wsparcia technicznego klienta. Praca na tym stanowisku polega w dużej części na odpowiadaniu na techniczne pytania użytkowników naszego oprogramowania oraz na wyszukiwaniu przyczyn występowania problemów. Pracownicy pomocy technicznej odpowiedzialni są również za przeprowadzanie testów oprogramowania, tworzenie instrukcji użytkownika, pisanie artykułów w bazie wiedzy.

Do zaoferowania mamy wysokie wynagrodzenie, bardzo dobre warunki pracy, świetną atmosferę, możliwość awansowania na inne stanowiska pracy w naszej firmie oraz przede wszystkim ciekawą pracę w unikalnej firmie w regionie oraz jednej z niewielu polskich firm softwarowych tworzących komercyjne oprogramowanie i sprzedających je na całym świecie.

Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz dobrej znajomości obsługi komputera. Kontakt z użytkownikami odbywa się w języku angielskim i jest prowadzony drogą mailową, telefonicznie oraz przez tak zwane online meetings, czyli specjalistyczne oprogramowanie, które pozwala pracownikowi wsparcia technicznego połączyć się z komputerem użytkownika i bezpośrednio na nim pracować.

Ponieważ zdecydowana większość użytkowników naszego oprogramowania pochodzi spoza granic Polski, dlatego dział pomocy technicznej pracuje w dwuzmianowym systemie pracy. Pierwsza zmiana trwa od godziny 9:00 do 17:00, druga – od 16:30 do 00:30, tygodniowy czas pracy jest standardowy i wynosi 40 godzin.

Wszystkich chętnych zapraszam do przesłania nam swojej aplikacji i dołączenia do naszego team’u!


Polecane artykuły

CodeTwo finalistą konkursu Cloud Awards 2024/25

CodeTwo finalistą konkursu Cloud Awards 2024/25

CodeTwo awansowało do finału konkursu Cloud Awards 2024/25 w kategorii Best Software-as-a-Service. Czas na świętowanie!
CodeTwo życzy Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

CodeTwo życzy Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Najlepsze życzenia od CodeTwo! Sprawdź naszą dostępność w czasie Bożego Narodzenia i zobacz, jak się z nami skontaktować.
Nowa funkcja: zaawansowane zarządzanie prawami dostępu

Nowa funkcja: zaawansowane zarządzanie prawami dostępu

Organizuj podpisy email i automatyczne odpowiedzi w zespoły zarządzane przez określone osoby lub grupy.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz używać następujących tagów i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.