Ostatnio w CodeTwo dosyć często mamy akcje rekrutacyjne i zatrudniamy nowych pracowników. Obecnie mamy do zaoferowania stanowiska pracy w naszym dziale wsparcia technicznego klienta. Praca na tym stanowisku polega w dużej części na odpowiadaniu na techniczne pytania użytkowników naszego oprogramowania oraz na wyszukiwaniu przyczyn występowania problemów. Pracownicy pomocy technicznej odpowiedzialni są również za przeprowadzanie testów oprogramowania, tworzenie instrukcji użytkownika, pisanie artykułów w bazie wiedzy.
Do zaoferowania mamy wysokie wynagrodzenie, bardzo dobre warunki pracy, świetną atmosferę, możliwość awansowania na inne stanowiska pracy w naszej firmie oraz przede wszystkim ciekawą pracę w unikalnej firmie w regionie oraz jednej z niewielu polskich firm softwarowych tworzących komercyjne oprogramowanie i sprzedających je na całym świecie.
Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz dobrej znajomości obsługi komputera. Kontakt z użytkownikami odbywa się w języku angielskim i jest prowadzony drogą mailową, telefonicznie oraz przez tak zwane online meetings, czyli specjalistyczne oprogramowanie, które pozwala pracownikowi wsparcia technicznego połączyć się z komputerem użytkownika i bezpośrednio na nim pracować.
Ponieważ zdecydowana większość użytkowników naszego oprogramowania pochodzi spoza granic Polski, dlatego dział pomocy technicznej pracuje w dwuzmianowym systemie pracy. Pierwsza zmiana trwa od godziny 9:00 do 17:00, druga – od 16:30 do 00:30, tygodniowy czas pracy jest standardowy i wynosi 40 godzin.
Wszystkich chętnych zapraszam do przesłania nam swojej aplikacji i dołączenia do naszego team’u!
Telefony już dzwonią!
Życiorysy też zaczynają przybywać, na razie jest kilkanaście, ale z poprzednich doświadczeń wiemy, że będzie więcej…
Widze na zdjeciach na jelonce ze moje biureczko juz zajete … ale juz nie dlugo wracam :] Pozdrowionka
@Maciek:
Jakiś kącik się dla Ciebie zawsze znajdzie :]
Ale najwięcej podań o pracę przysyła user “Viagra(c) Brand Store”…