W związku z bardzo szybko rosnącą liczbą użytkowników naszego oprogramowania od dnia dzisiejszego (29 maja 2008) wprowadzamy nowe zasady świadczenia pomocy technicznej.
Przy zakupie oprogramowania oferujemy 1 rok darmowej pomocy technicznej prowadzonej przez pocztę elektroniczną, tzw. E-MAIL SUPPORT. Dodatkowo oferujemy 2 miesiące tzw. LIVE SUPPORT, czyli pomocy technicznej prowadzonej przez telefon, czat i prezentacje Online, które pozwalają pracownikom działu technicznego bezpośrednio połączyć się z komputerem użytkownika.
Przedłużenie darmowej pomocy technicznej oferowane jest również każdorazowo przy zakupie płatnej aktualizacji oprogramowania.
Jeśli użytkownik chce korzystać z pomocy technicznej po upływie okresu darmowej pomocy, musi dokupić odpowiedni pakiet: E-MAIL SUPPORT lub LIVE SUPPORT. Pomoc E-MAIL SUPPORT za każdy rok to koszt 75 zł netto. Pomoc LIVE SUPPORT liczona jest od każdego incydentu, koszt jednego incydentu obsłużonego przez LIVE SUPPORT to 45 zł netto. W ramach jednego incydentu może występować konieczność wielokrotnego kontaktu działu pomocy technicznej z użytkownikiem, aż do wyjaśnienie problemu lub pytania. Opłata za incydent ponoszona jest przez użytkownika po jego otwarciu, dzięki czemu może bezzwłocznie otrzymać pomoc techniczną.
Przy zakupie programu CodeTwo Public Folders 4.0 do dnia 23 kwietnia 2008 użytkownicy otrzymywali darmową pomoc techniczną prowadzoną przez pocztę elektroniczną na czas nieograniczony. Zapis ten oczywiście pozostaje w mocy i użytkownicy wersji 4.0 programu, który zakupili go przed tą datą mają prawo do darmowej pomocy. Przy zakupie nowszej wersji programu akceptują oni jednak nowe zasady pomocy technicznej, tzn. otrzymują darmową pomoc przez e-mail na okres roku, później pomoc techniczna jest płatna.
Szczegółowe informacje można znaleźć w Regulaminie Pomocy Technicznej.
Zobacz również: Strona główna Pomocy Technicznej
Nieśmiało proponuję 0-700-code2 :)