Zachęcamy do głębszej analizy funkcjonalności tej zaawansowanej aplikacji przeznaczonej do zarządzania pocztą przechodzącą poprzez MS Exchange Server. Program CodeTwo Exchange Rules Pro, w sposób czytelny i przyjazny dla użytkownika, kondensuje najbardziej pożądane przez administratorów funkcje umożliwiające sprawną administracją przepływu wiadomości e-mail w danej organizacji. Funkcje te są szczegółowo opisane i zobrazowane na angielskiej stronie produktu w postaci wpisów blogowych, praktycznych artykułów i instrukcji obsługi – zachęcamy do zapoznania się z możliwościami tego programu.
Porównaj CodeTwo Exchange Rules Pro z MS Exchange Server
Pobierz darmową, próbną wersję programu
Zokup CodeTwo Exchange Rules Pro
Polecane artykuły
W dniu dzisiejszym firma Microsoft potwierdziła, że aktualizacja Service Pack 1 (SP1) dla Exchange Server 2013 uniemożliwia poprawne działanie agentów transportowych firm trzecich. Problem występuje, ponieważ pliki konfiguracji polityk globalnej pamięci podręcznej podzespołów GAC (global assembly cache) zawierają błędny kod XML. Dotknięte nim programy CodeTwo to CodeTwo Exchange Rules 2013 i CodeTwo Exchange Rules PRO działające w środowisku Exchange 2013. Aby rozwiązać problem należy wykonać kroki opisane w tym artykule Microsoft lub w tym artykule w naszej bazie wiedzy. Oba rozwiązania wymagają ręcznego przeinstalowania agenta transportowego CodeTwo Exchange Rules, w czym pomoże ten artykuł. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt – jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę od poniedziałku do piątku.
Dzięki zaawansowanym opcjom programu CodeTwo Exchange Rules można stworzyć "inteligentną" stopkę, która zmieni swoją formę w zależności od okoliczności. Na przykład w pierwszym wysyłanym przez nas mailu nasza stopka może być bardzo rozbudowana i zawierać tyle informacji ile tylko chcemy, natomiast w dalszej korespondencji sygnatura może się automatycznie zmniejszyć i składać się jedynie z najistotniejszych informacji dotyczących nas samych, czyli nadawców.
Targetowane kampanie mailingowe pozwalają dostosować treść wiadomości email do adresatów. Chociaż pojęcie „targetowania” dość jednoznacznie kojarzy się z newsletterami, chcielibyśmy zaprezentować Wam prostszy i lepszy sposób na zorganizowanie kampanii marketingowej – podpisy email dostosowane do odbiorcy. Na czym polega przewaga tego rozwiązania? Ma ono kilka zalet, o których mowa w dalszej części artykułu, a skorzystacie z nich posługując się .
CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.