Jak dodać lub zmienić podpis w Office 365 OWA

  1. Po zalogowaniu na konto Office 365, należy kliknąć na ikonę Outlook w górnym pasku albo w panelu bocznym i uruchomić aplikację Outlook Web App.
    Otwieranie Outlooka.
  1. Następnie należy kliknąć na ikonkę opcji w prawym górnym rogu i w wyświetlonym panelu wybrać opcję Wyświetl wszystkie ustawienia programu Outlook.
Menu Outlook.
  1. W nowym oknie należy wybrać Poczta > Redagowanie i odpowiadanie. Otworzy się edytor, w którym można stworzyć lub zmienić swój podpis. Można tu też ustawić, czy podpis ma być dodawany do nowych wiadomości, czy także do odpowiedzi i maili przekazywanych dalej. Kliknij Zapisz, aby zachować podpis. Po zamknięciu okna będzie on gotowy do użycia.
    Okno Redagowanie i odpowiadanie
    Edytor pozwala na korzystanie z podstawowych funkcji formatowania, takich jak wybranie rodzaju, koloru i rozmiaru czcionki, wstawienie obrazka do tła, dodawanie hiperłączy, list itp. Warto zauważyć, że została dodana domyślna funkcja dodawania zdjęć, jednakże wciąż nie ma możliwości zapisania kilku wzorów podpisu.

Użytkownik ma w edytorze do wyboru dwie opcje:

  • Automatycznie dodawaj mój podpis do nowych redagowanych wiadomości
  • Automatycznie dodawaj mój podpis do wiadomości przekazywanych dalej i odpowiedzi

Dzięki temu można zdecydować, czy podpis będzie dodawany tylko do nowych wiadomości, czy też ma być dodawany do każdej odpowiedzi. Wybór pierwszej opcji sprawia, że podpis będzie widniał tylko na dole konwersacji, druga opcja pozwala na szybkie orientowanie się kto co napisał w dłuższych rozmowach. Druga opcja jest częściej wykorzystywana, jednak może się przy niej pojawić problem, jeśli podpis jest obszerny lub jeśli w podpisie są umieszczone noty prawne: konwersacje stają się wtedy nieczytelne.

W przypadku gdy żadna z opcji nie jest zaznaczona, stworzony przez nas podpis można dołączyć do wiadomości ręcznie, podczas jej tworzenia:

Wstawianie podpisu.

Po zapisaniu ustawień i powrocie do widoku skrzynki mailowej można zauważyć, że w zależności od wybranych opcji dodawania podpisów automatycznie, stworzony przez nas wzór będzie się pojawiał podczas tworzenia wiadomości i/lub odpowiedzi i przekazania maila dalej. Jeśli natomiast nie wybrano automatycznego dodawania podpisu, można dodać podpis klikając przycisk Więcej ()i wybierając z menu Wstaw podpis.

Jak dodać lub zmienić podpis w Office 365 OWA 5


Wskazówka dotycząca oprogramowania

Aby centralnie projektować i zarządzać podpisami wielu użytkowników w Office 365, warto wykorzystać CodeTwo Email Signatures for Office 365. Program jest dużo bardziej rozbudowany od wbudowanego w Office 365 narzędzia do zarządzania podpisami.

Jego funkcje obejmują m.in.:

  • Wbudowane narzędzie do edycji podpisów w HTML,
  • Możliwość dodania nie tylko podpisu pod wiadomością, ale i łatwa edycja nagłówka wiadomości,
  • Możliwość wyboru spośród udostępnionych przez administratora wzorów podpisów,
  • Możliwość dodania podpisu bezpośrednio pod odpowiedzią, a nie na końcu konwersacji,
  • Dane użytkowników aktualizowane przez łatwe w użyciu pola dynamiczne,
  • Zastosowanie różnych wzorów podpisów dla nowych wiadomości i odpowiedzi,
  • Automatyczne dodawanie podpisów do emaili wysyłanych z każdego urządzenia.

Polecane artykuły

Exchange Server 2013 SP1 – problemy i rozwiązanie

Exchange Server 2013 SP1 – problemy i rozwiązanie

W dniu dzisiejszym firma Microsoft potwierdziła, że aktualizacja Service Pack 1 (SP1) dla Exchange Server 2013 uniemożliwia poprawne działanie agentów transportowych firm trzecich. Problem występuje, ponieważ pliki konfiguracji polityk globalnej pamięci podręcznej podzespołów GAC (global assembly cache) zawierają błędny kod XML. Dotknięte nim programy CodeTwo to CodeTwo Exchange Rules 2013 i CodeTwo Exchange Rules PRO działające w środowisku Exchange 2013. Aby rozwiązać problem należy wykonać kroki opisane w tym artykule Microsoft lub w tym artykule w naszej bazie wiedzy. Oba rozwiązania wymagają ręcznego przeinstalowania agenta transportowego CodeTwo Exchange Rules, w czym pomoże ten artykuł. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt – jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę od poniedziałku do piątku.
CodeTwo Outlook Sync – przygotowanie komputerów do pierwszej synchronizacji

CodeTwo Outlook Sync – przygotowanie komputerów do pierwszej synchronizacji

Niedawno opublikowaliśmy aktualizację programu CodeTwo Outlook Sync - jednego z naszych dodatków do Outlooka, który umożliwia synchronizację folderów tego programu pocztowego na dwóch komputerach w sieci. Aplikacja jest niezwykle prosta w użyciu, a jej wstępna konfiguracja nie zabiera więcej niż 5 minut. Pomyśleliśmy jednak, że może warto byłoby przekazać Wam kilka przydatnych wskazówek na temat wybierania właściwego typu synchronizacji, które może okazać się najbardziej podchwytliwą częścią procesu instalacyjnego. Podczas instalacji, najważniejszą kwestią jest to, by po pierwszej synchronizacji dane na obu komputerach wyglądały dokładnie tak, jak sobie tego życzysz - bez zduplikowanych pozycji i utraconych plików. Aby tak się stało, upewnij się, że znasz różnice pomiędzy typami synchronizacji oferowanymi przez nasz program. W trakcie konfigurowania CodeTwo Outlook Sync, program poprosi Cię o wybranie jednego z trzech typów synchronizacji: Rys. 1. Typy synchronizacji w CodeTwo Outlook Sync.
Inteligentne stopki w CodeTwo Exchange Rules

Inteligentne stopki w CodeTwo Exchange Rules

Dzięki zaawansowanym opcjom programu CodeTwo Exchange Rules można stworzyć "inteligentną" stopkę, która zmieni swoją formę w zależności od okoliczności. Na przykład w pierwszym wysyłanym przez nas mailu nasza stopka może być bardzo rozbudowana i zawierać tyle informacji ile tylko chcemy, natomiast w dalszej korespondencji sygnatura może się automatycznie zmniejszyć i składać się jedynie z najistotniejszych informacji dotyczących nas samych, czyli nadawców.

Komentarze

  1. Witam,
    a jak z poziomu Office 365 oczywiście z uprawnieniami globalnymi administraotra usunąć wszyskie STOPKI dodane MANUALNIE w programie Outlook?

  2. Dziękuję za odpowiedz.
    Mam jeszcze jedno pytanie.
    Po dodaniu użytkownika do konkretnej grupy ile zajmuje przeciętnie przypisania licencji w CodeTwo?
    Po 2h zdecydowałem sie jeszcze raz dodać użytkownika ale narazie nic sie nie dzieję.
    Pozdrawiam

    • avatar
      Kamil Glaser says:

      Czas oczekiwania może wynosić od kilku minut aż do kilku godzin. Wynika to z faktu, że Office 365 potrzebuje tyle czasu aby zaktualizować informacje dotyczące grup dystrybucyjnych i ich członków. Więcej na ten temat można przeczytać w pytaniu numer 10 w FAQ.
      Pozdrawiam.

    • avatar
      Kamil Glaser says:

      Dzień dobry,
      Przy wklejaniu gotowej stopki często pojawiają się problemy z formatowaniem i grafikami. Najbardziej pewnym sposobem na dodanie gotowej stopki w OWA jest:

      1. Zaznaczenie całej stopki w treści wiadomości i wklejenie do edytora podpisu.
      2. Kliknięcie prawym klawiszem myszy na obrazku z treści pierwotnej stopki i zapisanie go na dysku.
      3. Ręczne dodane pobranej w poprzednim kroku grafiki do podpisu w OWA (ikonka w lewym górnym rogu edytora, widoczna na zrzutach w powyższym artykule).
      4. Ewentualne poprawienie formatowania stopki.
  3. Witam.
    mam inny problem. Czy jest możliwość dodania drugiego podpisu z którego korzysta się mając skrzynkę udostępnioną ?
    W tej chwili mam tak: adres imienny
    [email protected] , podpis imienny
    [email protected] – podpis ogólny ale inny niż imienny
    Przy próbie dodania nowego w ustawieniach mam do wyboru tylko adres imienny do którego mogę przydzielić nowy podpis , outlook nie pokazuje tego udostępnionego. Pozdrawiam

    • avatar
      Kamil Glaser says:

      Metoda wspomniana w artykule pozwala na ustawienie stopki właśnie w formacie HTML. A jeśli chodzi o samo stworzenie takiego podpisu, można to łatwo zrobić korzystając z naszego darmowego generatora stopek.

  4. Witam.

    Mam gotową stopke html… jak dodać ją do outlook ? posiadam najnowszą wersję outlook 365 biznes . z gory dziekuje za pomoc

    • avatar
      Kamil Glaser says:

      Dzień dobry,
      Jeśli ma się gotowy plik HTML ze stopką, najprościej otworzyć ten plik w przeglądarce, skopiować podpis i wkleić go w edytorze podpisów danego klienta pocztowego. W przypadku Outlooka, edytor jest dostępny pod ścieżką File > Options > Mail > Signatures. Szczegółowe instrukcje można znaleźć np. w tym artykule.

    • avatar
      Kamil Glaser says:

      Dzień dobry,
      Outlook on the web ma aktualnie opcję dodania tylko jednej stopki. Żeby wstawić inną stopkę, trzeba by było ją trzymać np. w szkicach wiadomości i wklejać ręcznie.
      No chyba że w danej organizacji korzysta się z CodeTwo Email Signatures for Office 365 – wtedy każdy użytkownik może mieć przypisane wiele stopek, które można automatycznie dodawać do wiadomości w zależności od odbiorcy.

  5. Witam a jak zmienic w Aplikacji podpis poniewaz na stronie zmienilem i w telefonie ale w aplikacji nadal jest stary i w zaden sposob niemoge go zmienic ani usunac

    • avatar
      Kamil Glaser says:

      W której aplikacji? Jeśli mobilnej, to np. Outlook for Android nie wspiera podpisów HTML – ustawienie podpisu takiego jak w Outlook on the web może nie być możliwe.
      Jeśli chodzi o Outlook for Windows, jego ustawienia podpisów mogą być zablokowane np. przez wpis w rejestrze. Ten artykuł KB pokazuje jak to zrobić.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz używać następujących tagów i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.