Wybór geolokalizacji odbywa się podczas rejestracji nowego tenanta Office 365 w CodeTwo Admin Panel. Zachęcamy do wybrania tej samej geolokalizacji, w której znajduje się dodawany tenant, lub takiej, której geograficznie najbliżej do lokalizacji tego tenanta.
Jeśli korzystasz już z naszych usług i chcesz przenieść tenanta Office 365 do nowej geolokalizacji, np. w celu spełnienia wymogów w zakresie bezpieczeństwa, zgodności i lokalizacji danych, skontaktuj się z nami – zajmiemy się tym za Ciebie. Co ważne, procedura zmiany geolokalizacji nie wiąże się z żadnymi przestojami w dostępności naszych usług – wszystkie podpisy email i noty prawne będą cały czas wstawiane do wiadomości email wysyłanych przez Twoją organizację.
Pamiętaj, że wszystkie nasze geolokalizacje są monitorowane 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Możesz również w dowolnym momencie sprawdzić status naszych usług, odwiedzając stronę status.codetwo.com.
CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.