Kolejny wielki sukces CodeTwo. Zdobyliśmy trzy nagrody w 20. edycji międzynarodowego konkursu International Business Awards (Stevie Awards)! Nasze rozwiązanie do zarządzania podpisami email, CodeTwo Email Signatures 365, zwyciężyło w kategorii Marketing/Public Relations Solution, CodeTwo otrzymało tytuł Company of the Year, a nasz dział Customer Success został laureatem nagrody Customer Service Department of the Year.
Jubileuszowa, 20. edycja konkursu cieszyła się dużym zainteresowaniem. Do rywalizacji o te prestiżowe nagrody zgłoszono rekordową liczbę 3700 nominacji z całego świata. Maggie Miller, prezes Stevie Awards, tak skomentowała tegorocznych finalistów:
Nominations to the International Business Awards get better every year, and this year’s class of Stevie winners is the most impressive yet. The winners have demonstrated that their organizations have set and achieved lofty goals
Zwycięzcy Stevie Awards zostali wybrani na podstawie średnich ocen przyznanych przez jedną z komisji jurorów, w skład których wchodzi ponad 230 specjalistów i członków kadr kierowniczych firm z całego świata. Wśród zwycięzców 2023 Stevie Awards znalazły się takie organizacje jak Toyota, Mastercard, Deutsche Telekom, Philip Morris, Lenovo, IBM czy DHL Express.
Nagroda w kategorii Marketing/Public Relations Solution
W tej kategorii CodeTwo Email Signatures 365 nie ma sobie równych. Nasze oprogramowanie po raz trzeci z rzędu zdobywa nagrodę Gold Stevie Award dla najlepszego rozwiązania marketingowego/public relations!
Co zrobiło największe wrażenie na jurorach? Poniżej ich komentarze:
“The ability to unify email branding, launch marketing campaigns, and automate email marketing processes makes CodeTwo a valuable tool for organizations of all sizes. The positive reviews and recognition from industry experts further validate the effectiveness and reliability of their software.”
“Superb work on creating a one-stop-shop for email marketing solutions!”
“The cloud app’s diverse capabilities empower organizations with easy email branding, effective marketing campaigns, and automated triggers based on various criteria. Its user-friendly features, including CSAT integration, branded automatic responses, and legal disclaimer management, make it a valuable asset for teams across different departments.”
Nagroda w kategorii Company of the Year – Computer Software
Po raz kolejny CodeTwo otrzymuje nagrodę Gold Stevie Award w kategorii Firma Roku w uznaniu naszych osiągnięć.
Oto, co jurorzy powiedzieli na temat naszej firmy:
“The company sets the standard in its sector, leading the way in best practices, customer satisfaction, and market share. The company prioritizes exceptional customer experiences and maintains high levels of customer satisfaction.”
“CodeTwo showcased impressive growth, innovation, industry recognition, and significant societal impact, all backed by quantifiable evidence, leading to a perfect score.”
“CodeTwo has exhibited exceptional adaptability and ingenuity during the pandemic, implementing a series of significant updates tailored to meet the evolving demands of businesses. These updates, such as introducing a new web UI, automatic company-wide autoreply management, and user-friendly web add-in technology, have greatly enhanced hybrid work and provided vital support to IT administrators.”
Nagroda w kategorii Customer Service Department of the Year
Nasz zespół Customer Success zdobył nagrodę Silver Stevie Award w kategorii Najlepszy Dział Obsługi Klienta. Jesteśmy bardzo dumni z tego uznania i naprawdę wdzięczni całemu Zespołowi za zapewnianie światowej klasy wsparcia technicznego każdego dnia!
Komentarze jurorów mówią same za siebie:
“Perfect team, perfect product, amazing achievements.”
“The advancement of technology in this last decade has surprised us many times more than ever before. But what a pleasure it is when we see that in the meantime, there are creative and intelligent people and companies that have adapted themselves to the challenges that have arisen and overcome them. CodeTwo is one of these companies.”
“CodeTwo’s excellent reputation and performance in customer support, solid customer base, high satisfaction, constant improvement, fast response to calls, prestigious awards and highest rating on customer review justifies a high score.”
Administratorem Twoich danych osobowych jest CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności.