CodeTwo rekrutuje!!

Nie minął jeszcze tydzień od zamieszczenia ostatniego posta na blogu o wolnym stanowisku w CodeTwo, a już mamy kolejną ofertę pracy. Tym razem na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia i Obsługi Klienta w dziale Customer Support. Dołącz do nas, jeśli świetnie władasz językiem angielskim oraz…

– dobrze znasz obsługę komputera, systemów operacyjnych Windows oraz pakietu Office,
– masz wiedzę na temat ogólnych zagadnień informatycznych (w tym m.in. poczty elektronicznej, Internetu i sieci komputerowych),
– umiesz samodzielnie rozwiązywać problemy,
– jesteś gotowy/gotowa do pracy w dwuzmianowym systemie (1 zmiana od 9:00 do 17:00 oraz 2 zmiana od 17:00 do 01:00).

Pracując w dziale Wsparcia i Obsługi Klienta CodeTwo będziesz się zajmować doradztwem oraz świadczeniem pomocy technicznej na rzecz użytkowników naszego oprogramowania. W związku z tym, iż klienci CodeTwo pochodzą z różnych krajów, z większością z nich kontakt odbywa się w języku angielskim (drogą telefoniczną, email, a także za pośrednictwem online meetings i live chats). Oprócz wspierania użytkowników, będziesz mieć m.in. możliwość prowadzania testów oprogramowania, tworzenia dokumentacji technicznej naszych aplikacji oraz instrukcji użytkownika.

W CodeTwo podniesiesz swoje kwalifikacje i zdobędziesz nowe ciekawe kompetencje z obszaru IT. Oferujemy pracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, wysokie wynagrodzenie oraz możliwość zdobycia dodatkowych premii.

Dowiedz się więcej o nas i dołącz do CodeTwo.

Sprawdź pozostałe oferty i dowiedz się więcej o pracy w CodeTwo
Strona główna CodeTwo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Administratorem Twoich danych osobowych jest CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności.