CodeTwo Backup for Exchange

Granularne kopie zapasowe i odzyskiwanie danych SharePoint oraz skrzynek pocztowych Exchange

Pobierz

30-dniowa wersja testowa;
nie wymaga karty kredytowej

Cennik

Licencje na program nabywa się poprzez wykupienie rocznej subskrypcji. Koszt subskrypcji jest uzależniony od liczby użytkowników, dla których będą tworzone kopie zapasowe. Jeden użytkownik wymaga jednej licencji programu, niezależnie czy kopie zapasowe będą tworzone dla danych znajdujących się w skrzynce pocztowej, folderach publicznych, na serwerze SharePoint, czy dla wszystkich tych zasobów jednocześnie.

Aby tworzyć kopie zapasowe skrzynek pocztowych dla konkretnych użytkowników, należy zakupić licencję dla każdego z tych użytkowników. Kopie zapasowe dla zasobów współdzielonych (takich jak foldery publiczne czy kolekcje witryn SharePoint) mogą być stworzone, jeśli każdy użytkownik mający do nich dostęp ma przypisaną licencję CodeTwo Backup for Exchange. Więcej o licencjonowaniu zasobów współdzielonych.

Wsparcie techniczne oraz wszystkie aktualizacje są wliczone w cenę subskrypcji programu. Więcej o Wsparciu technicznym.

Wszystkie podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%).

Zakup nowych lub dodatkowych licencji (roczna subskrypcja)

Aby wyliczyć cenę subskrypcji, należy podać liczbę użytkowników, dla których tworzone będą kopie zapasowe.

Licencjonowanie skrzynek pocztowych

CodeTwo Backup for Exchange wymaga jednej licencji na każdego użytkownika, którego dane są zabezpieczane w ramach kopii zapasowej. Aby tworzyć kopie zapasowe skrzynki pocztowej danego użytkownika, musi on być zalicencjonowany. Dlatego, chcąc tworzyć kopie zapasowe dla, na przykład, 56 użytkowników, wymaganych jest 56 licencji programu.

Tworzenie kopii zapasowych lokalnych skrzynek pocztowych Exchange innego rodzaju (tj. archiwalnych, współdzielonych, skrzynek pokojów i sprzętu) nie wymaga licencji. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.

Licencjonowanie folderów publicznych

Niezależnie od tego, dla jakiego zasobu będą tworzone kopie zapasowe, jeden użytkownik wymaga jednej licencji programu. Aby stworzyć kopie zapasowe folderów publicznych, każdy użytkownik, który może tworzyć, edytować lub usuwać zawartość danego folderu publicznego, musi mieć przypisaną licencję. Czyli jeśli zawartość danego folderu publicznego może być edytowana lub usuwana przez 13 użytkowników, stworzenie kopii zapasowej tego folderu będzie możliwe, jeśli każdy z tych 13 użytkowników będzie miał przypisaną licencję. Te same licencje pozwalają jednocześnie na tworzenie kopii zapasowych skrzynek i innych zasobów, do których ci użytkownicy mają dostęp. Rozmiar zasobów folderów publicznych nie ma wpływu na liczbę wymaganych licencji.

Jeśli wszyscy użytkownicy w danej organizacji są zalicencjonowani, możliwe jest wtedy tworzenie kopii zapasowych dla wszystkich zasobów folderów publicznych tej organizacji, niezależnie od rozmiaru tych zasobów.

Licencjonowanie zasobów SharePoint

Aby móc tworzyć kopie zapasowe danych znajdujących się na serwerze SharePoint, należy zalicencjonować każdego użytkownika, który może te dane modyfikować.

Tworzenie kopii zapasowych witryn SharePoint wymaga przypisania licencji dla każdego użytkownika, który może tworzyć lub edytować zawartość danej witryny. Załóżmy, że na serwerze SharePoint istnieje witryna "Marketing", do której dostęp ma 45 osób z działu Marketing oraz 5 osób z działu IT. Aby tworzyć kopie zapasowe dla tej witryny, wymagane będzie 50 licencji, przypisanych do członków działów Marketing i IT. Te same licencje jednocześnie pozwalają na tworzenie kopii zapasowych skrzynek pocztowych zalicencjonowanych użytkowników.

Jeśli wszyscy użytkownicy w danej organizacji są zalicencjonowani, możliwej jest wtedy tworzenie kopii zapasowych dla wszystkich zasobów SharePoint tej organizacji, niezależnie od rozmiaru tych zasobów.

Aby obliczyć koszt subskrypcji, można złożyć zapytanie ofertowe.

Zakup dodatkowych licencji

Cena za dodatkowe licencje programu jest dokładnie taka sama, jak dla nowych licencji. Podczas zakupu dodatkowych licencji, Twój początkowy okres subskrypcji nie ulega zmianie. Jedynie cena za dodatkowe licencje będzie proporcjonalnie niższa, w zależności od tego, ile czasu pozostało do końca subskrypcji.

Aby dowiedzieć się, jakie są koszty zakupu dodatkowych licencji, wykonaj dwa pierwsze kroki w naszym formularzu zamówień albo złóż zapytanie o ofertę.

Odnawianie subskrypcji

Licencja programu CodeTwo Backup wymaga odnowienia po okresie jednego roku. W przypadku nieodnowienia subskrypcji przed jej wygaśnięciem, program przestaje wykonywać zadania tworzenia kopii zapasowych. Niemniej jednak dane zawarte w wykonanych uprzednio kopiach zapasowych będą cały czas dostępne, a ich przywracanie będzie przebiegać tak samo jak przed wygaśnięciem subskrypcji. 

Dodanie nowych licencji w momencie, gdy bieżąca subskrypcja jest aktywna, nie zmienia daty odnowienia subskrypcji.

Bezpłatna wersja testowa

CodeTwo Backup for Exchange posiada wersję próbną, która działa przez 30 dni. Pozwala ona na korzystanie ze wszystkich funkcji tworzenia kopii zapasowych, ale przywracanie jest ograniczone do pięciu elementów dla każdego folderu.

Istnieje także możliwość przetestowania narzędzia bez limitu pięciu elementów na folder, dla ograniczonej liczby skrzynek. W celu otrzymania tymczasowego klucza pozwalającego na nielimitowane przywracanie danych z kopii zapasowych, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Dowiedz się więcej o wersji testowej CodeTwo Backup for Exchange

Szczegóły składania zamówień

Płatności za program można dokonać przy użyciu karty kredytowej/debetowej, korzystając z opcji przelewu lub wysyłając do nas zamówienie. Płatności kartą są obsługiwane przez PayPal (Braintree). Podanie danych karty kredytowej na stronie CodeTwo jest bezpieczne, ponieważ nasz system zamówień wykorzystuje do przetwarzania płatności wyłącznie szyfrowane TLS i zweryfikowane połączenia. CodeTwo nie przechowuje danych Twojej karty kredytowej w żadnej formie. CodeTwo respektuje normę bezpieczeństwa PCI (Payment Card Industry).

PCI-Compliant badge

Więcej o Wsparciu technicznym

Wsparcie techniczne wliczone jest w cenę subskrypcji programu i wiąże się z następującymi korzyściami:

  • Pełnym dostępem do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostępem przez telefon i email do naszego zespołu Customer Success (nagrodzonego przez Microsoft) 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancją, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Nasi technicy odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące naszych produktów i pomogą w rozwiązaniu ewentualnych problemów technicznych.
  • Zapewnieniem, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Dodatkowe linki