Wsparcie Klienta
Wykup wsparcie techniczne dla Exchange Rules 2016
Aby mieć możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego z naszymi specjalistami wsparcia technicznego, należy wykupić roczny Abonament na wsparcie techniczne. Jego cena jest uzależniona od liczby użytkowników, na jaką wykupiona jest licencja na program i przedstawiona jest w tabeli poniżej. Abonament wygasa po upływie jednego roku. Wykupienie Abonamentu na wsparcie techniczne nie jest obowiązkowe, jednak zaleca się jego zakup ze względu na następujące korzyści:
Co zyskuję dzięki posiadaniu ważnego Abonamentu na wsparcie techniczne?
- Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji danego produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo (pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na wsparcie techniczne i utrzymania jego ciągłości).
- Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
- Możliwość kontaktu z naszymi technikami 24 godziny na dobę w dni robocze przez email, telefon albo telekonferencję internetową. Nasi specjaliści odpowiedzą na każde pytanie dotyczące produktów CodeTwo i pomogą rozwiązać wszelkie ewentualne problemy techniczne.
- Gwarancję kontaktu zwrotnego w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
- Gwarancję obsługi przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).
Sprawdź ważność Abonamentu na wsparcie techniczne
Wprowadź poniżej swój klucz licencji, aby sprawdzić ważność Abonamentu na wsparcie techniczne. Jeżeli posiadasz kilka kluczy dla tego samego produktu, użyj jednego z nich.
Na czym polega i co daje utrzymanie ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne?
Utrzymanie ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy wykupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.
Na przykład, jeśli program Exchange Rules 2016 został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania ciągłości Abonamentu przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed wygaśnięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne.
Utrzymując ciągłość Abonamentu na wsparcie techniczne, zyskujesz możliwość darmowej aktualizacji danego programu do nowszej wersji (o ile taka zostanie opublikowana) lub uzyskania zniżki w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.
Na przykład:
- Jeśli masz licencję na Exchange Rules 2016, możesz za darmo pobrać Exchange Rules 2016 2, gdy nowa wersja programu zostanie wydana
- Jeśli posiadasz licencję na Exchange Rules 2016, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures 365 czy CodeTwo Exchange Rules Pro).
Ponadto, jeśli utrzymujesz ciągłość Abonamentu na wsparcie techniczne, uprawnia Cię to do zniżek na zakup Abonamentu na wsparcie techniczne. Dokładne ceny dostępne są w tabeli poniżej, w rubryce Promocyjna cena Abonamentu.
Jeśli chcesz kupić Abonament na wsparcie techniczne osobno albo odnowić Abonament po terminie, możesz wykupić Abonament na wsparcie techniczne w cenie przedstawionej w tabeli poniżej, w rubryce Standardowa cena Abonamentu. Wiąże się to jednak z utratą korzyści jakie daje utrzymanie ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne.
Cena Abonamentu w przypadku aktualizacji lub migracji produktu, albo zakupu dodatkowych licencji
Liczba licencji
(adresów email)Promocyjna cena Abonamentu Standardowa cena Abonamentu 10 249 PLN 310 PLN 25 249 PLN 310 PLN 50 390 PLN 489 PLN 75 559 PLN 700 PLN 100 700 PLN 874 PLN 125 841 PLN 1 053 PLN 150 982 PLN 1 227 PLN 200 1 123 PLN 1 405 PLN 250 1 264 PLN 1 579 PLN 300 1 405 PLN 1 758 PLN 350 1 546 PLN 1 932 PLN 400 1 687 PLN 2 110 PLN 500 1 828 PLN 2 284 PLN 625 2 181 PLN 2 721 PLN 750 2 392 PLN 2 989 PLN 875 2 533 PLN 3 168 PLN 1000 2 674 PLN 3 342 PLN Powyżej 1000 Skontaktuj się z nami Jeśli posiadasz wykupiony Abonament na wsparcie techniczne i wykupujesz aktualizację do nowszej wersji programu lub migrujesz do innej wersji programu, dla której wsparcie techniczne jest droższe od posiadanego obecnie, to poprosimy Cię o dopłacenie różnicy w cenie. Ponieważ aktualizacja czy migracja nie przedłuża okresu trwania Abonamentu, dlatego cena zostanie pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu.
Jeśli dokupujesz dodatkowe licencje, cena Abonamentu na wsparcie techniczne jest uzależniona od liczby dodatkowych adresów email. Koszt jest liczony zgodnie z tabelą i jest pomniejszony o wykorzystany już okres Abonamentu. Poniżej pokazane są przykłady jak liczony jest koszt Abonamentu na wsparcie techniczne dla dodatkowych adresów email:
Przykład 1 (dla klientów, którzy utrzymują ciągłość Abonamentu na wsparcie techniczne):
Posiadasz 150 licencji programu Exchange Rules 2016, dla którego został zakupiony Abonament na wsparcie techniczne 9 miesięcy temu za 982 PLN. Obecnie chcesz dokupić licencje dla dodatkowych 100 adresów email. Cena za wsparcie techniczne dla 100 adresów email wynosi 700 PLN. Jednak roczny Abonament został już wykorzystany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli 175 PLN.
Przykład 2 (dla klientów, którzy nie utrzymali ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne)
Posiadasz 150 licencji programu Exchange Rules 2016, z Abonamentem na wsparcie techniczne wykupionym osobno 9 miesięcy temu za 1227 PLN. Obecnie chcesz dokupić licencje dla dodatkowych 100 adresów email. Cena za wsparcie techniczne dla 100 adresów email wynosi 874 PLN. Jednak roczny Abonament został już wykorzystany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli 218,50 PLN.