Podpisy email
Podpisy email, noty prawne, autorespondery i branding dla Microsoft 365 i Office 365
Podpisy email, noty prawne, kontrola przepływu poczty i załączników, autorespondery, DLP i inne opcje dla lokalnego serwera Exchange
Migracja danych
Migracja skrzynek pocztowych do Microsoft 365 i Office 365
Migracja skrzynek pocztowych na lokalny serwer Exchange
Kopie zapasowe
Tworzenie i przywracanie kopii zapasowych danych Exchange Online, SharePoint Online i OneDrive for Business
Tworzenie i przywracanie kopii zapasowych danych lokalnego serwera Exchange i SharePoint
Darmowe narzędzia
Zarządzanie zdjęciami użytkowników w Active Directory
Zarządzanie zdjęciami użytkowników w Azure Active Directory
dla Microsoft 365 i Office 365, Exchange, Outlook oraz Windows
Zobacz wszystkie produkty
SUPPORT
Zadaj nam pytanie i uzyskaj pomoc w rozwiązaniu problemu
Przeszukaj artykuły, instrukcje użytkownika, FAQ i inną dokumentację CodeTwo, aby znaleźć rozwiązania znanych problemów, sposoby ich diagnozowania, porady i wskazówki
Chciałbyś kupić nasze produkty od lokalnego Partnera? Żaden problem, skontaktujemy Cię z nim
ZASOBY
Microsoft 365, Office 365, Exchange, Windows Server i więcej. Bez lania wody – 100% sprawdzonych rozwiązań i porad dla specjalistów IT
O firmie
Poznaj zespół CodeTwo, dowiedz się, dlaczego warto wybrać nasze produkty i sprawdź, które firmy już nam zaufały
Dowiedz się więcej o nagrodach, wyróżnieniach i akredytacjach, które otrzymaliśmy oraz o naszych relacjach partnerskich z innymi podmiotami. Zobacz, jak Microsoft, portale branżowe i klienci oceniają produkty CodeTwo
Najświeższe informacje z pierwszej ręki: nowe programy, aktualizacje, wydarzenia, poradniki do Outlooka i nie tylko
Zaufanie i zgodność
Regulamin Sprzedaży i Świadczenia Usług, Polityka Prywatności oraz inne przepisy regulujące działalność CodeTwo
Dowiedz się, w jaki sposób przestrzegamy wymogów ISO, RODO, PCI oraz innych norm i regulacji
Partnerzy
Współpracuj z nami jako reseller, konsultant albo partner strategiczny
Zaloguj się do Reseller Panel, aby zarządzać licencjami swoich klientów, uzyskać dostęp do materiałów marketingowych i innych benefitów partnerskich
Kontakt
Czas pracy biur, dni wolne od pracy, numery telefonów, adresy firmy oraz dane bankowe
Wypełnij formularz kontaktowy – odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin
Wyślij do nas wiadomość, korzystając z poniższego formularza. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak będzie to możliwe. Jeśli używasz płatnej wersji produktu, odezwiemy się nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego. W pilnych sprawach polecamy kontakt telefoniczny.
Poniższy formularz służy wyłącznie do otwierania nowych spraw. Jeżeli masz już otwartą sprawę, odpowiedz na wiadomość email, którą wysłaliśmy do Ciebie po otwarciu tej sprawy, lub skontaktuj się z nami telefonicznie i podaj numer tej sprawy.
Nie udało się potwierdzić poprawności Twojego klucza.Upewnij się, że podałeś prawidłowy klucz, lub pozostaw to pole puste.
Twój Abonament na Wsparcie techniczne jest ważny do .
Twój Abonament na Wsparcie techniczne dla tego produktu wygasł w dniu . Oznacza to, że możesz nie być uprawniony do otrzymania wsparcia. Kliknij tutaj w celu nabycia Abonamentu na Wsparcie techniczne dla tego produktu.
Nie znaleziono Abonamentu na Wsparcie techniczne dla tego produktu.Oznacza to, że możesz nie być uprawniony do otrzymania wsparcia. Kliknij tutaj w celu nabycia Abonamentu na Wsparcie techniczne dla tego produktu.
Pozostaw to pole puste, jeśli nie możesz znaleźć klucza licencyjnego.
Przykro nam, ale nie udzielamy wsparcia technicznego dla tego produktu.
Jeśli chcesz dołączyć pliki (np. screenshoty lub logi), będziesz mógł to zrobić zaraz po wysłaniu tego formularza, a my automatycznie utworzymy dla Ciebie sprawę.
Invalid ZIP/Postal Code
* pola wymagane Potwierdź, że nie jesteś robotem. Podaj captcha. pl
Wyślij