Dla naszych użytkowników uruchomiliśmy Bazę Wiedzy, w której umieszczamy (i będziemy umieszczać ich coraz więcej) artykuły techniczne dotyczące naszego oprogramowania. Na razie w bazie jest ich niewiele, ale będziemy sukcesywnie publikować w niej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, opisy często wykonywanych procedur, czy też rozwiązania ewentualnych problemów.Baza Wiedzy podzielona jest na działy odpowiadające naszym produktom: CodeTwo Public Folders, CodeTwo Exchange Rules oraz dział Dodatki do Outlook’a obejmujący darmowe programy. Dodatkowo w każdym dziale znajdują się kategorie, na razie są to How-To (instrukcje opisujące typowe procedury) i Troubleshooting (artykuły pomocne przy rozwiązywaniu problemów).
Najważniejszą funkcjonalnością w każdej bazie wiedzy jest możliwość zaawansowanego wyszukiwania treści. Użytkownik może określić, czy chce wyszukać artykuły w całej bazie wiedzy, czy też w określonym dziale i/lub kategorii. Może również wyszukiwać zdefiniowane frazy tylko w tytułach artykułów lub także w ich treści.
Przy wprowadzaniu wyszukiwanych słów można używać złożonych fraz używając operatorów OR, AND, NOT oraz nawiasów i cudzysłowów. Dokładnie w taki sam sposób, w jaki buduje się frazy w popularnych wyszukiwarkach internetowych.
Strona wizualna Bazy Wiedzy zawiera motywy z nowego projektu naszej głównej witryny internetowej, nad którą cały czas pracujemy… w przerwach nad tworzeniem nowych wersji oprogramowania.
Zachęcamy do zapoznania się z zawartością i funkcjonalnością naszej Bazy Wiedzy. Jeśli macie Państwo sugestie dotyczące artykułów, które powinny znaleźć się w bazie lub nowych funkcji, prosimy o kontakt.
Baza wiedzy – wersja polska
Knowledge Base – English version