Właśnie zaktualizowaliśmy naszą aplikację do zarządzania podpisami email, dodając kilka nowych przydatnych funkcji ułatwiających pracę z CodeTwo Email Signatures for Office 365:
- reguły dodawania podpisów mogą być teraz tworzone w oparciu o atrybuty niestandardowe (custom attributes),
- łatwiejsze dodawanie opisów (alternative text) do obrazków,
- nowe pole dynamiczne Future date / due date, oraz inne.
Sprawdź, jak nowe opcje polepszają doświadczenie użytkownika oraz zwiększają dostępność podpisów email.
Wsparcie dla atrybutów niestandardowych w filtrze Azure AD oraz warunkowych polach dynamicznych
Filtr Azure AD, dostępny w ustawieniach reguł, wspiera teraz atrybuty niestandardowe Exchange Online (CustomAttribute1-15), atrybuty niestandardowe CodeTwo (tworzone w narzędziu User attributes manager) oraz dodatkowe atrybuty synchronizowane z lokalnego serwera Exchange. Dzięki temu możesz jeszcze lepiej dostosować reguły dodawania podpisów email do swoich potrzeb.
Ale to nie wszystko. Atrybuty niestandardowe można również używać podczas konfiguracji warunkowych pól dynamicznych (conditional placeholders). Więcej szczegółów znajduje się w instrukcji użytkownika:
Uproszczone dodawanie alternatywnego tekstu do obrazków
Dodawanie opisu (alt-text) do wszystkich obrazków w podpisie jest zalecane z wielu względów:
- polepsza się dostępność podpisów dla osób niewidomych (umożliwia czytnikom ekranu „przeczytać” obrazek),
- tekst alternatywny jest wyświetlany, kiedy obrazek zostaje zablokowany przez aplikację pocztową,
- dodawanie opisu obrazka może być wymagane prawnie w niektórych regionach.
Jeśli dodajesz obrazek do podpisu email, po prostu uzupełnij pole Alternative text, tak jak zostało to pokazane na poniższym zrzucie ekranu. Innym miejscem, gdzie można dodać opis do obrazka, jest zakładka Picture w edytorze (zakładka pojawia się, kiedy klikniesz w jakikolwiek obrazek w edytowanym szablonie podpisu).
Nowe pole dynamiczne Future date / due date
Pole dynamiczne (placeholder) Future date / due date może być użyty do dodania określonej daty (i czasu) do podpisu email na podstawie czasu, kiedy dana wiadomość została wysłana. Można użyć tej opcji do informowania odbiorców o terminie ważności oferty wysyłanej emailem, ile czasu mają na odpowiedź na danego emaila, itd. Aby wstawić nowe pole dynamiczne do szablonu podpisu, wystarczy w edytorze wybrać Placeholder > Other > Future date / due date. Konfiguracja jest prosta:
Dowiedz się, jak działa nowe pole dynamiczne oraz jak je skonfigurować
Inne nowe funkcje
Poniżej znajdują się dodatkowe funkcje dostępne dla wszystkich użytkowników programu:
- Wybór strefy czasowej w funkcji Scheduler – przydatna opcja podczas ustawiania automatycznych odpowiedzi dla użytkowników pracujących w różnych strefach czasowych. Dowiedz się więcej o funkcji Scheduler
- Łatwa integracja z Agendex, narzędziem do współdzielenia i rezerwowania spotkań, przez opcję Meeting link. Dowiedz się więcej
- Różne typy widoku reguł (funkcja dostępna tylko w nowym interfejsie do zarządzania podpisami email) – wybierz odpowiednią opcję z menu Change view, znajdującego się powyżej listy reguł, aby zmienić sposób wyświetlania Twoich reguł. Na przykład, wyświetlaj mniej reguł, ale bardziej szczegółowe opisy, czy odwrotnie. Poniżej przykład widoku Compact: