Dlaczego warto umieszczać linki do spotkań w podpisach email?
Prostota całego rozwiązania to coś, co może ostatecznie zachęcić klienta do rezerwacji terminu prezentacji Twojego produktu czy zaplanowania sesji z zespołem pomocy technicznej. Każda wiadomość email może zawierać spersonalizowany link. Wystarczy, że odbiorca kliknie link, wybierze jedno z dostępnych okienek czasowych i… gotowe! Dodatkowo, usługa planowania integruje się z kalendarzem Microsoft 365 Twojej organizacji i dba, aby każdy uczestnik spotkania otrzymał na nie zaproszenie. Takie inteligentne rozwiązanie pozwala oszczędzić naprawdę dużo czasu – teraz możesz zapomnieć o sytuacjach, gdy do ustalenia optymalnego terminu spotkania konieczne było wymienienie sporej liczby wiadomości email.
Udostępnianie linku do spotkania w Teams czy narzędzia do planowania spotkań online w podpisie email jest również niezwykle przydatne w kontekście organizacji spotkań z innymi członkami Twojego zespołu, zwłaszcza, że od zeszłego roku możliwość spotkania twarzą w twarz została znacząco ograniczona, a prym wiedzie cyfrowa komunikacja.
Jak umieścić link do spotkania w szablonie podpisu?
Funkcja Meeting links jest dostępna w naszym webowym edytorze podpisów. Aby przejść do edytora, zaloguj się w aplikacji do zarządzania podpisami, wybierz (albo utwórz) regułę podpisu, przejdź na kartę Design i kliknij przycisk Edit signature.
Umieść kursor w tym miejscu szablonu, w którym chcesz umieścić link do spotkania. Następnie kliknij przycisk Meeting link na karcie Main edytora. Możesz dodać bezpośredni link do spotkania albo link do usługi planowania spotkań. Wybierz usługę z listy rozwijanej Type, a następnie dostosuj adres URL, zastępując tekst user_id_here rzeczywistym identyfikatorem użytkownika albo nazwą skonfigurowaną dla Twojej organizacji w używanej usłudze do planowania spotkań (dodatkowa fraza meeting_type_here jest co prawda opcjonalna, ale umożliwia określenie dość przydatnej informacji, jaką jest typ spotkania, np. przez telefon). Istnieje również możliwość użycia pola dynamicznego (placeholder), w miejsce którego zostanie wstawiony identyfikator czy nazwa nadawcy. W ten sposób można generować spersonalizowane linki do spotkań, które zmieniają się automatycznie na podstawie adresu email nadawcy.
Jeżeli używana przez Twoją organizację usługa planowania spotkań nie jest dostępna w okienku Insert meeting link, możesz wybrać pozycję Custom link, a następnie wprowadzić odpowiedni adres URL. Dodatkowo istnieje możliwość zdefiniowania obrazka oraz tekstu, która będzie się wyświetlać zamiast adresu URL. Więcej informacji o dodawaniu niestandardowych linków do spotkań znajdziesz w instrukcji użytkownika.
Na chwilę obecną za pomocą funkcji Meeting links można szybko wstawiać linki do następujących usług:
- Calendly (więcej informacji poniżej)
- Microsoft Teams (więcej informacji w instrukcji użytkownika)
W przyszłości planujemy dodać do CodeTwo Email Signatures for Office 365 integracje z kolejnymi narzędziami do planowania. Więcej informacji wkrótce!
Planowanie spotkań w usłudze Calendly za pośrednictwem poczty email
Calendly to narzędzie do pracy, z którym planowanie spotkań staje się niezwykle łatwe. Integracja Calendly z CodeTwo Email Signatures for Office 365 pozwala na szybkie umieszczanie spersonalizowanych linków do spotkań w podpisach wszystkich bądź wybranych członków Twojego zespołu. Jedną z dodatkowych możliwości jest dodanie tzw. linku Round Robin, który zaprowadzi Twoich odbiorców do kalendarza zespołu i pozwoli dokonać wyboru spośród wszystkich dostępnych terminów.
Po dodaniu do usługi Calendly, każdy członek Twojego zespołu zyskuje dostęp do strony ze spotkaniami, którą może zsynchronizować z własnym kalendarzem w Microsoft 365. Dodatkowo, istnieje możliwość zdefiniowania określonych typów spotkań ze wstępnie ustawionym tytułem i czasem trwania. W ten sposób odbiorcy mogą uzyskać informację, ile orientacyjnie potrwa spotkanie określonego typu.
Przykładowy spersonalizowany link do spotkania może mieć następującą postać:
https://calendly.com/jan_kowalski/telefon
Dowiedz się więcej o integracji z usługą Calendly
Centralne zarządzanie podpisami email
Meeting links to tylko jedna z wielu funkcji dostępnych naszym rozwiązaniu do podpisów email, dzięki którym Twoja komunikacja biznesowa będzie jeszcze lepsza. CodeTwo Email Signatures for Office 365 to jednak przede wszystkim rozwiązanie nr 1 na świecie do zarządzania podpisami, które z łatwością pozwala skonfigurować podpisy i noty prawne w wiadomościach wysyłanych przez wszystkich Twoich pracowników w ramach organizacji Microsoft 365. Skorzystaj z bezpłatnej 14-dniowej wersji testowej i zacznij tworzyć własne podpisy na dowolnej platformie i urządzeniu (Windows, Mac, smartfon i tablet).
CodeTwo Email Signatures 365 to pierwsze i jedyne na świecie rozwiązanie do podpisów email w pełni certyfikowane przez Microsoft. Jest to serwis chmurowy oparty na usłudze Azure, który wspiera wszystkie urządzenia i aplikacje poczty email. Nasz produkt został opracowany wspólnie z Microsoft, jest laureatem nagrody Microsoft i posiada najwyższe oceny satysfakcji użytkowników. Certyfikacja ISO/IEC 27001 i 27018 oraz nasz autorski 4-warstowy system zabezpieczeń sprawiają, że jest to najbezpieczniejsze rozwiązanie do podpisów email na rynku. Obejrzyj krótki film produktowy
CodeTwo oferuje rozwiązania do centralnego zarządzania podpisami email, tworzenia kopii zapasowych i migracji danych dla organizacji korzystających z Microsoft 365 i Exchange Server. Z naszych programów, rozwijanych od 2007 roku, korzysta obecnie ponad 120 tys. firm na całym świecie, w tym Facebook, Samsung i Volkswagen.
CodeTwo sp. z o.o. sp. k. is a controller of your personal data.
See our Privacy Policy to learn more.