Blog firmowy

CodeTwo wygrywa w konkursie YouTube Works 2024

Udało się! CodeTwo zwycięża w kategorii The Underdog w konkursie organizowanym przez YouTube!

CodeTwo wygrywa w konkursie YouTube Works 2024

CodeTwo może pochwalić się nie lada osiągnięciem – zdobyliśmy nagrodę YouTube Works 2024. Ten coroczny konkurs nagradza najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie na YouTube. Na wszelki wypadek wspomnę tutaj, że CodeTwo to ludzie odpowiedzialni za kanał HRejterzy.

Czym są YouTube Works Awards?

YouTube Works Awards to nagrody przyznawane za najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie wideo. Innymi słowy, taką nagrodą mogą się poszczycić tylko te marki, które osiągnęły najlepsze wyniki dzięki świetnej narracji, dobrze przemyślanej strategii i skutecznemu wdrożeniu swoich pomysłów w życie.

W ramach YouTube Works 2024 stanęliśmy na podium zaraz obok takich marek, jak: ING Bank Śląski, Empik, Grupa OLX czy Otodom. Nagrody sa międzynarodowe – laureatami w innych krajach są m.in. Adobe, Booking.com, Nissan, eBay czy Target.

Jesteśmy dumni, że dołączyliśmy do tak prestiżowego grona.

O tym, jak wygraliśmy w kategorii The Underdog

Zostaliśmy nominowani w dwóch kategoriach:

  1. Force for Good – dla firm realizujących wyjątkowe kampanie CSR.
  2. The Underdog – dla „YouTuberów”, którzy nie mają dedykowanych agencji marketingowych i skutecznie docierają do milionów odbiorców mimo niewielkiego zespołu.

Za co zostaliśmy wyróżnieni? Między innymi za:

Wielkie podziękowania dla wszystkich pracowników CodeTwo, którzy przyczynili się do tego sukcesu. Jednak przede wszystkim, ogromne wyrazy wdzięczności dla naszych widzów i klientów. To dzięki Waszemu wsparciu mamy wielką motywację do działania!

Poniżej kilka zdjęć z gali wręczenia nagród:

Fot. Anna Liminowicz / Freundschaft

Exit mobile version