Dziś świętujemy niezwykłe osiągnięcie – CodeTwo otrzymało cztery nagrody Gold Stevie® Awards w konkursie 2022 International Business Awards®! Nasza usługa chmurowa, CodeTwo Email Signatures for Office 365, zwyciężyła w kategoriach Cloud Application/Service oraz Marketing/Public Relations Solution, nasza firma została wyróżniona tytułem Company of the Year, a nasz dział Customer Success wygrał w kategorii Customer Service Department of the Year.
Od 2002 roku nagrody Stevie Awards przyznawane są firmom z całego świata w uznaniu ich wybitnych osiągnięć i wkładu. Wśród laureatów nagród można znaleźć takie firmy jak PepsiCo, Apple, IBM i Lenovo. W 19. edycji International Business Awards rozpatrywano ponad 3700 nominacji zgłoszonych przez organizacje z 67 krajów i regionów. Zwycięzcy zostali wyłonieni na podstawie średnich ocen wystawionych przez ponad 300 ekspertów (właścicieli firm, dyrektorów i managerów wyższego szczebla) z całego świata, którzy analizowali nominacje w czerwcu i lipcu.
Najlepsza aplikacja chmurowa i najlepsze rozwiązanie marketingowe / public relations
Konkurencja w kategorii Cloud Application/Service była bardzo duża i obejmowała aplikacje z różnych segmentów rynku tworzone przez firmy takie jak IBM czy Wolters Kluwer. Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że CodeTwo Email Signatures for Office 365 jest jedynym rozwiązaniem do zarządzania podpisami email na liście finalistów tegorocznych nagród Stevie Awards i że wygrało ono w kategorii dedykowanej aplikacjom chmurowym.
Nasze wiodące na świecie rozwiązanie do zarządzania podpisami email w chmurze otrzymało także najwyższą nagrodę w kategorii Marketing/Public Relations Solution (po raz drugi z rzędu). Dowodzi to, że CodeTwo Email Signatures for Office 365 jest wiodącym narzędziem do zarządzania brandingiem i marketingiem email dla firm.
Oto niektóre z komentarzy jurorów na temat tego, co wywarło na nich największe wrażenie w naszej usłudze chmurowej:
“Very much useful software and ultimate solution for email signatures for Office 365, the simplified application makes easy for even single user.”
“CodeTwo cloud service brings new capabilities to business email communication including enhancements to out of office message or signature.”
“The app is absolutely packed with features, and it’s not just limited to signatures and disclaimers.”
“A successful solution for the effective management and use of e-mails, which is one of the most important communication channels. The number of companies using it and the level of satisfaction also confirm its success.”
Firma roku (branża: oprogramowanie komputerowe)
CodeTwo jako firma zdobyła najwyższe wyróżnienie – Gold Stevie Award – w kategorii Company of the Year (Computer Software). Potwierdza to, że nasz przyspieszony rozwój (w ostatnim czasie przekroczyliśmy kamień milowy 100 000 klientów) i obrana strategia biznesowa prowadzą nas we właściwym kierunku.
Jurorzy byli pod ogromnym wrażeniem nominacji:
“Possibly the only organization that deserves to be remarkable one year over year. Scale and product excellence are tremendous.”
“This is a very powerful nomination full of data, evidence of innovation and thorough supporting materials. The strong achievements of the company and its solutions are evident in the period and deserve to be rewarded.”
“Great success stories, well supported with testimonials from customers, reviews from experts and success metrics. Inspiring company video.”
Najlepszy Dział Obsługi Klienta
Jesteśmy także niezwykle dumni, że nasz zespół Customer Success został uznany na arenie międzynarodowej jako zwycięzca w kategorii Customer Department of the Year, wygrywając z takimi firmami jak IBM, DHL i Carrefour.
Jurorzy podkreślili wybitne osiągnięcia CodeTwo w zakresie oferowanego wsparcia technicznego oraz najwyższy poziom satysfakcji klientów:
“(…) a perfect customer service team who is handling customer support cases efficiently. Allowing their customer service to work alongside the product team is an innovative approach that many SaaS companies should assimilate.”
“CodeTwo has reduced the amount of time customers has to wait to connect with customer service and they have been leveraged by top companies. Impressive.”
“Excellent customer satisfaction with CodeTwo support services of 97.2% in 2021 up from 94.8% in 2019.”
“The company witnessed a rapid growth in the market, which was driven by several factors that contributed to achieving this through a method of dealing and speed of response with customers using best practices and techniques.”