- Rozwiązano problem z logowaniem do sesji MAPI. Błąd MAPI_E_CALL_FAILED pojawiał się niekiedy podczas uruchamiania CodeTwo Exchange Sync Administrator.
- Button ‘Save’ nie był aktywny po usuwaniu folderów dla zadań synchronizujących typu Folder Ring.
- Jeśli nazwa użytkownika, uruchamiającego usługę C2ExchangeSync była częścią nazwy innego użytkownika z Active Directory (np. nazwa użytkownika ‘admin’ jest częścią nazwy użytkownika ‘Administrator’), pojawiał się błąd MAPI_E_AMBIGUOUS_RECIP.
Aby zaktualizować program, należy pobrać plik instalacyjny i go uruchomić. Instalacja poprawek przebiega automatycznie, z zachowaniem wszystkich poprzednich ustawień i jest darmowa dla wszystkich użytkowników CodeTwo Exchange Sync. Dziękujemy Wam za wszelkie maile i telefony z uwagami. Jak zawsze, czekamy na dalsze Wasze sugestie dotyczące zmian w naszych produktach! :)
Pobierz CodeTwo Exchange Sync
Dowiedz się więcej o CodeTwo Exchange Sync
Zobacz historię wersji CodeTwo Exchange Sync
Przejdź do strony głównej CodeTwo