Jeśli chcecie się z nami skontaktować, nasz dział wsparcia technicznego jest dostępny w trakcie świąt. Nie odbieramy telefonów, ale możesz wysłać nam maila. Odpiszemy najszybciej, jak się da.
Niezależnie od świąt, nasz dział monitoringu czuwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pilnując, by nasze usługi działały sprawniej niż Chuck Norris powala zbirów kopniakiem z półobrotu. A jeśli Twój zespół ma ograniczoną dostępność w ten świąteczny czas, pamiętaj o ustawieniu automatycznych odpowiedzi.
A skoro już tu jesteś i czytasz ten tekst…
Chcemy wykorzystać tę okazję, żeby życzyć Ci Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
Polecane artykuły
CodeTwo awansowało do finału konkursu Cloud Awards 2024/25 w kategorii Best Software-as-a-Service. Czas na świętowanie!
Organizuj podpisy email i automatyczne odpowiedzi w zespoły zarządzane przez określone osoby lub grupy.
Zobacz, jak łatwo możesz spójnie formatować dane użytkowników w podpisach od CodeTwo dzięki wyrażeniom regularnym.
CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.