Autoresponder to nowa ważna funkcja naszego najpopularniejszego na świecie rozwiązania do zarządzania podpisami email. Umożliwia ona tworzenie w pełni profesjonalnych i spersonalizowanych odpowiedzi automatycznych i wiadomości typu Out of Office dla wszystkich użytkowników w obrębie Twojej organizacji Microsoft 365. Funkcja ta jest dostępna dla wszystkich naszych klientów bez dodatkowych opłat. CodeTwo Email Signatures for Office 365 jest jedynym na świecie serwisem do zarządzania podpisami email w chmurze, który to oferuje!
Przykłady zastosowania
Autoresponder umożliwia tworzenie automatycznych odpowiedzi w celu poinformowania klientów (lub każdego, kto wysyła wiadomości email do Twojej organizacji), że:
- Otrzymano ich wiadomość i odpowiedź zostanie wysłana wkrótce (lub w określonym czasie) – to powszechne zastosowanie w każdym Dziale Obsługi Klienta.
- Osoba, z którą próbowali się skontaktować, jest obecnie poza biurem.
- Adres email, na który została wysłana ich wiadomość, nie jest już używany.
- Adres email / domena Twojej organizacji wkrótce się zmieni (np. z powodu zmiany domeny w wyniku fuzji lub przejęcia).
- Itd.
Można także skonfigurować Autoresponder, aby przekazywał przychodzące wiadomości na inny adres email.
Jak działa Autoresponder?
Wystarczy włączyć Autoresponder w ustawieniach tenanta w CodeTwo Admin Panel (zobacz jak), aby móc tworzyć i korzystać z nowego typu reguł (typu autoresponder) w aplikacji do zarządzania podpisami email. Działa to podobnie do reguł dodających podpisy email: na podstawie warunków zdefiniowanych w regule typu autoresponder, odpowiedzi automatyczne mogą być wysyłane m.in., gdy wiadomości email:
- docierają do określonych użytkowników (adresów email) wewnątrz Twojej organizacji,
- są wysyłane do Twojej organizacji z określonych adresów email,
- są wysyłane do Twojej organizacji w określonych godzinach lub dniach,
- zawierają określone słowa kluczowe lub frazy.
Autoresponder pozwala projektować profesjonalne szablony HTML dla automatycznych odpowiedzi i wzbogacać je o linki, grafiki, a także spersonalizowane podpisy email. Możliwa jest także edycja pól Od, Do, DW, UDW i Temat dla automatycznych odpowiedzi email.
Dzięki wbudowanej funkcji Scheduler można zaplanować wysyłanie automatycznych odpowiedzi z wyprzedzeniem lub tylko w określone dni. Opcja Limiter pozwala ustalić, ile automatycznych odpowiedzi ma zostać wysłanych na ten sam adres email w określonym czasie (np. można wysłać jedną automatyczną odpowiedź dziennie).
Dowiedz się więcej o funkcji Autoresponder w instrukcji użytkownika
Jak zacząć korzystać z funkcji Autoresponder?
Autoresponder jest dostępny bez dodatkowych kosztów w ramach posiadanej subskrypcji na CodeTwo Email Signatures for Office 365. Wystarczy włączyć go w CodeTwo Admin Panel. Zobacz instrukcje
Licencje Autoresponder są liczone oddzielnie od licencji na podpisy email. Oznacza to, że jeśli posiadasz subskrypcję na 100 licencji, otrzymujesz 100 licencji na dodawanie podpisów email oraz 100 licencji do wykorzystania z funkcją Autoresponder. Dowiedz się więcej o licencjonowaniu funkcji Autoresponder
Jeśli nie posiadasz jeszcze subskrypcji na CodeTwo Email Signatures for Office 365, możesz w każdej chwili rozpocząć korzystanie z bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej. Podczas testowania dostępne są wszystkie funkcje naszego serwisu oraz pełne wsparcie klienta. Koniecznie daj nam znać w komentarzach, co myślisz o nowej funkcji. Możesz również skontaktować się bezpośrednio z działem Customer Success w przypadku jakichkolwiek pytań.
Administratorem Twoich danych osobowych jest CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności.