Jako że Poniedziałek Wielkanocny jest dniem wolnym od pracy, pragniemy wspomnieć że Dział Obsługi Klienta w dniu 22 kwietnia będzie niedostępny. Wracamy we wtorek, gotowi by służyć wsparciem technicznym i odpowiadać na wszelkie zapytania.
Oczywiście, niezależnie od świąt, dział monitoringu będzie kontrolował stan naszych usług, zapewniając ich pełną dostępność 24 godziny na dobę.
Polecane artykuły
CodeTwo awansowało do finału konkursu Cloud Awards 2024/25 w kategorii Best Software-as-a-Service. Czas na świętowanie!
Najlepsze życzenia od CodeTwo! Sprawdź naszą dostępność w czasie Bożego Narodzenia i zobacz, jak się z nami skontaktować.
Organizuj podpisy email i automatyczne odpowiedzi w zespoły zarządzane przez określone osoby lub grupy.
CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.