Outlook AutoConfig i blokada portu 25

Uwaga! 1 grudnia 2009 TP S.A. zablokuje możliwość korzystania z portu 25. Zmianą powinni zainteresować się wszyscy, którzy korzystają z łącz Internetowych Telekomunikacji Polskiej i jednocześnie używają klientów pocztowych do odbierania i wysyłania poczty e-mail, np. Microsoft Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Thunderbird, The Bat itp. Blokada portu 25  uniemożliwi  wysyłania wiadomości e-mail z większości kont pocztowych.

W związku z blokadą portu 25, najwięksi usługodawcy pocztowi, m.in. Onet.pl, Interia.pl, o2.pl, Wirtualna Polska zmuszeni byli zmienić ustawienia swoich serwerów SMTP. Od tej pory wszystkie konta tych dostawców poczty elektronicznej będą obsługiwały port SMTP o numerze 587 lub szyfrowany port 465.

Automatyczną poprawną konfigurację kont pocztowych zapewnia jeden z naszych darmowych programów CodeTwo Outlook AutoConfig. Potrafi on tylko na podstawie adresu e-mail skonfigurować konto pocztowe w programach Microsoft Outlook, Outlook Express oraz Poczta systemu Windows (Windows Mail). Polecamy skorzystać z programu wszystkim użytkownikom Internetu Telekomunikacji Polskiej, którzy korzystają z poczty internetowej u dostawców wymienionych na tej liście.

Pobierz program Outlook AutoConfig
Więcej informacji na temat blokady portu 25

6 thoughts on “Outlook AutoConfig i blokada portu 25


  1. Osobiście nie rozumiem, w czym pomoże blokada portu 25. Przez inne porty nie można wysyłać spamu? W czym różnica?

  2. port 587 wg rfc wymaga w wypadku KAŻDEGO połączenia uwierzytelnienia, niezależnie czy połaczenie jest od innego MTA czy od klienta.
    ruch serwer1-serwer2-ruch_do_adresoów_serwera2 niech się odbywa po 25, natomiast klient-serwer tylko z uwierzytelnianiem.

  3. Hm, ale każdy serwer pocztowy może tak samo wymagać uwierzytelniania na porcie 25, więc w czym to pomaga? TP SA jako dostawca Internetu, będzie teraz sprawdzał czy każdy serwer pocztowy wymusza uwierzytelnianie na porcie 587 lub 465?

  4. Witam!

    Mam pocztę firmową na serwerze: mail.wojtbud.kr.com.pl i niestety program Outlook AutoConfig nie może skonfigurowac mojego konta pocztowego na Outlook Ekspress. Mam problem z wysyłaniem poczty: “Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: ‘mail.wojtbud.kr.com.pl’, Serwer: ‘mail.wojtbud.kr.com.pl’, Protokół: SMTP, Port: 587, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10061, Numer błędu: 0x800CCC0E”

    Pozdrawiam i proszę o pomoc.

  5. Witaj WojtBud!

    Skieruj swoje pytanie na nasze forum: http://www.outlook.pl/forum/

    Z pewnością szybko otrzymasz odpowiedź.

    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Administratorem Twoich danych osobowych jest CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności.