Wsparcie Klienta
Witamy na stronie Wsparcia Technicznego CodeTwo
Od samego początku naszej działalności stawiamy doświadczenie i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nasz wielokrotnie nagradzany zespół Customer Success tworzą specjaliści, którzy od lat pracują z rozwiązaniami CodeTwo i znają je na wylot.
Jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu – za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Klienci korzystający z licencjonowanych wersji naszych produktów obsługiwani są zawsze w pierwszej kolejności. Odpowiadamy im nie później niż w ciągu 24 godzin (zazwyczaj w krótszym czasie). Klientom, którzy testują produkt, również staramy się odpowiedzieć jak najszybciej, nie możemy jednak zagwarantować im w każdym przypadku odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Więcej informacji o dostępności naszych techników znajdziesz tutaj.
Jakiego produktu CodeTwo używasz?Wybierz środowiskoWybierz docelowe środowisko migracjiWybierz produkt
i branding
pocztowych
i odzyskiwanie danych
użytkowników